Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego dalej „Rozporządzeniem”, Ośrodek Pomocy Społecznej w Kępicach informuje, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Kępicach zwany dalej „Administratorem”. 2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail: iod@opskepice.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy zlecenia/umowy o dzieło/ na podstawie art. 6 ust.1 lit. b Rozporządzenia. 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, w tym podmioty przetwarzające. 5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres: Dokumentacja wynagrodzeń za umowy zlecenia i o dzieło – 10 lat. 6) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych zgodnie z przepisami Rozporządzenia. 7) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla zawarcia umowy. 9) Pani/Pana dane nie będą poddane zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji (profilowaniu). 10) Administrator nie planuje dalej przetwarzać danych osobowych w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane. 11) Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej.